Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raven
Mafija
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 19:08, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Co do reklam proszków do prania i mleczek do czyszczenia: doprowadzenie wanny czy prysznica do stanu widocznego na nagraniu zakrawa wręcz o patologię - a mówi to zatwardziały bałaganiarz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Falka
Psychopatyczna Mangusta
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z czeluści Tartaru Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 18:07, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A za jednym przetarciem kilkutygodniowy brud znika. To prawie jak magia!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mia
Porn
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Odwyk dla uzależnionych od internetu Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 19:41, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Kazuś - owszem, dodali do tej reklamy o łaskawe pozwolenie, ale ubrane w mniej więcej takowe słowa: "Drogie panie, też możecie skorzystać z tej oferty - wystarczy tylko grzecznie poprosić".
Wiecie, ostatnio nawet czytałam w "Wysokich Obcasach" taki artykuł o kobietach w reklamach. Wyróżniono trzy typy:
1. Obiekt seksuany - czyli mniej więcej tak jak w reklamach Mobilkinga, czy tego mistrza - Axe Jet.
2. Kura domowa - cały ten Vanish i różowa siła.
Trzeciego nie pamiętam. W każdym bądź razie mnie reklamy w tym stylu niezmiernie irytują. Co do Mobilkinga, to sama nie chciałabym mieć takiego operatora komórkowego, bo stawiam, że każdy go kojarzy głównie z tych reklam. Poza tym pewnie zaraz każdy zczą by rzucać komentarzami.
Nie cierpię takich reklam i przynajmniej w tej chwili nie mam zamiaru traktować ich humorystycznie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzydlata
Creazy Nastolatka
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dawno, dawno temu, za siedmioma blokami i siedmioma ulicami pewego miasta mieszkała sobie... Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 15:31, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie też się skojarzyło... I też raczej nie z Venes.. xD Co do reklam... Reklamy proszków do prania są jednym z przykładów sytuacji, gdy producent nie miał pomysłu i działał pod hasłem " Byle szybko, byle efektownie, byle jak najwięcej..." To błąd. Gosposie domowe zna każdy. Kanoniczne wersje reklam : Szczęśliwa rodzinka, a to ktoś zachoruje, to dadzą mu taki na przykład Flavamel, członka rodziny rozświetla kolorowy blask i cudownie ozdrowiał. A zupy, przyprawy, masła, są oczywiście wszystkie tak dobre i pyszne, że niepodobna ich nie reklamować. Rzadko kiedy widzę jakąś oryginalną reklamę, na któą warto zwrócić uwagę. Kosmetyki tak samo: Wszystkie piękne, młode, mają super lśniące włosy. Chodzi raczej o wykonanie, przecież nawet sam producent doskonale wie, że wszyscy wiedzą, że te jakby te kosmetyki naprawdę tak działały, nie byłoby brzydkich kobiet na świecie. Według mnie, reklama nie ma zachęcać - ma po prostu poinformować widza, ze coś nowego wyprodukowano.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gumi
Lord Zdechła Żaba
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 18:59, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Dziewczyny, które reklamują kremy przeciwzmarszczkowe mają aż 14 lat!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Catherine
Sweat Bunny
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małomiasteczkowość Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 19:49, 21 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, ale samo mi się to na klawiaturę ciśnie: <LOL>
Właśnie dlatego popieram to, co zrobiły firmy L'Oreal i Garnier: do reklam takich kremów zatrudniły kobiety w średnim wieku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|